به گمانم دیگر جدی جدی روزهای آخری بود که با هم بودیم و تو حتا کوچک ترین انگیزه ای برای آمدن نشان ندادی. تا چند ساعت دیگر می روم دکتر و نمی دانم این بار دیگر می خواهد مثل پزشکان کدام کشور تصمیم بگیرد! ولی حس ام می گوید که احتمالن فردا صبح باید شال و کلاه کنیم و با پای خودمان برویم بیمارستان و چند روز بعد با تو برگردیم خانه. عجب تصویر عجیب و غریبی ست هنوز بعد از نه ماه بودن ات و فکر کردن بهت!

  این چند وقت خیلی با ترنج و تورج حرف تو را زده ام  و می دانم با این که هیچ نمی گویند،  منتظرت هستند. یادت باشد که این دو موجود که قبل از تو همه ی زنده گی ام بودند، اولین تجربه ی خواهر و برادر داشتن برای تو خواهند بود و  باید یاد بگیری بهشان محبت کنی و یادت نرود که  این ها بی توقع ترین و بهترین همدم  های من توی شش سال قبل بوده اند و مطمئن م که برای تو هم همین طور خواهند بود.

قول می دهم که ته مانده ی ترس ها و اضطراب های ام را امروز بگذارم جلوی در و به هیچ چیز هیچ چیز هیچ چیز فکر نمی کنم جز آمدن ت که می دانم شبیه هیچ اتفاقی توی زنده گی ام نخواهد بود و قرار است زیر و رویم کند. معجزه ی آمدنت که شاید بشود اولین معجزه ای که قرار است به چشم ببینم...

و تو نمی دانی که چه طور منتظرم بغل ات کنم و کله ی کم موی ِ خوش بوی ات را ببویم و ببوسم و بگویم که...خوش آمدی کوچک جانم...


نظرات 12 + ارسال نظر
هدهد 1395/11/21 ساعت 14:03

قدم رنجه فرمودند آقای پسر طلا یا نه هنوز..
ما آب مروارید گرفتیم خب..از چشم به راهی..

دختر نارنج و ترنج 1395/11/21 ساعت 13:11

با خبرهای خوب خوب بیا بارانکم.......

آیدا 1395/11/21 ساعت 13:10

عزیزم بزودی پسرک به دنیایی نا قدم می گذارد... دنیایتان زیبا و شاد و رنگی تبریکککک

فتانه 1395/11/21 ساعت 11:45

دل ما هم آب شد والا!!!!!

آزاده 1395/11/21 ساعت 10:21

عزیزم نمیدونی چقدر نگرانتون هستم
امیدوارم سالم و سرحال برگردین،براتون دعا میکنم

وای چه لحظاتی ...تک تکش رو زندگی کن

زری 1395/11/21 ساعت 01:54

به سلامتی باشد عزیزم

فاطمه 1395/11/20 ساعت 23:33

ای جانم....زیر و روت میکنه باران...و تو چقدر خوب همین الان احساس عاشقانه مادری داری که من وقتی میخونم اشکم درمیاد...وقتی بیاد و خستگی شو ببینی دلت میخواد همه وجودتو براش گهواره کنی...

شیدا 1395/11/20 ساعت 21:58

مباااااااااااااارک باشه
امیدوارم به حوجه ی خوشگل و مهربون مثل خودت دنیا بیاری که دنیا رو حای بهتری کنه برای بودن و دیدن و ادامه دادن
درست مثل خودت

رها 1395/11/20 ساعت 21:20

اوم بوی آمدن می آید

سمیرا 1395/11/20 ساعت 21:07

ما چشم انتظاران منتظر خبر خوش رو بی خبر نذارین. ان شا الله به سلامتی گل پسر دنیا اومده باشه

لاله 1395/11/20 ساعت 20:25

اخه فردا به کدام ساعت منتظر باشیم ؟
تموم 5 شنبه ما و پنجشنبه شما به یادت هستم و منتظر .
بهترین ها رو برات ارزو دارم و برای پسر کوچولو ، پدر و دو تا فسقل

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.